Systeembeheer op afstand en locatie

Wij staan voor je klaar om ICT-vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Dit kunnen wij eenmalig voor je doen, maar ook op structurele basis. We werken met IT-engineers die je op afstand of op locatie bijstaan en pas weg gaan als alles werkt. Om problemen voor te zijn, monitoren we je omgeving en spelen we actief in op meldingen. 

Ticketsysteem
Telefonisch bereikbaar
24/7 nummer voor acute zaken

Systeembeheer op afstand

Voor niet-dringende zaken kan je een ticket sturen naar ons supportteam. Deze wordt dan zo snel mogelijk opgepakt en verwerkt. Uiteraard zijn we tijdens kantoortijden (08:00-17:30u) ook telefonisch te bereiken op ons supportnummer. Buiten kantoortijden kan je voor acute zaken terecht op het 24/7-nummer. Laatstgenoemde mogelijkheid is een aanvulling op onze supportcontracten.

Systeembeheer op locatie

Vind je het prettig om iemand over de vloer te hebben? Ons supportteam komt graag bij je langs. We doen dit zowel incidenteel als structureel. Zo is het mogelijk om op vaste dagen en/of tijden iemand op locatie te hebben om werkzaamheden te verrichten, systemen te onderhouden, problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.

 We helpen je bij alles om een topprestatie te kunnen leveren en spelen hierbij flexibel in op de omstandigheden.

Productcatalogus: IT Beheer

 Benieuwd naar wat Lucrasoft IT Beheer voor jou kan betekenen? In onze productcatalogus komen alle IT-(rand)zaken naar voren: Beheer, Security, Back-up, Microsoft Office, Werkplek en Telefonie.

 

 

Productcatalogus IT Beheer


Wij respecteren je privacy en gaan vertrouwelijk om met je data. Wil je weten hoe we dat doen?
Lees er over in onze privacy statement.