Beheer

Bij Lucrasoft is je beheer in goede handen. Wij staan voor je klaar om ICT-problemen en vragen op te lossen. We werken met IT-engineers die je op afstand of op locatie bijstaan en pas weg gaan als alles werkt. Deze ondersteuning doen we veelal vanuit een supportovereenkomst, maar is ook op incidentele basis mogelijk. Om problemen voor te zijn, monitoren we je omgeving en spelen we actief in op meldingen.

Support

Voor de ondersteuning van de eindgebruikers zit onze professionele ServiceDesk dagelijks voor je klaar. We ondersteunen vrijwel alle Microsoft producten en zijn bekend met de meest gebruikte zakelijke software.

Systeembeheer

Om je zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen, doen wij zowel systeembeheer op afstand als systeembeheer op locatie. Zaken kunnen worden opgelost met een ticket, telefonisch of we komen gewoon even langs als je dat prettig vindt.

Domeinnamen

Domeinen die gebruikt worden voor e-mail en websites of webshops moeten geregistreerd worden bij de organisatie die het domein beheert. Voor zowel Nederlandse als buitenlandse domeinen verzorgen wij de registratie en administratieve afhandeling. 

Internetverbindingen

Een goede aansluiting op het internet is steeds vaker een vereiste. Wij kunnen je helpen bij het bepalen van de juiste aansluiting voor jouw situatie: glasvezel, VDSL, SDSL of ADSL.

Monitoring

Indien wij je IT-omgeving in beheer hebben, kunnen we deze monitoren met Labtech. Dit zorgt ervoor dat we fouten gemakkelijk kunnen herstellen, services kunnen configureren en automatisch software kunnen installeren.

Audits

Naast de constante ondersteuning door onze supportmedewerkers, verzorgen wij ook incidentele audits en projecten. Dit zijn activiteiten met een gedefinieerd begin, eind en vooral concreet doel.