Redactie Marketing & Communicatie 31 januari 2017
Alleen het resultaat telt

 

Performance metingen

Je organisatie verandert en daarom stel je steeds andere eisen aan de IT-middelen die je gebruikt. Systemen kunnen altijd slimmer! Op de IT Beheer afdeling nemen we de verantwoordelijkheid voor jouw systemen, lossen problemen op en beantwoorden al jouw vragen. We zorgen dat servers blijven draaien, de mail goed werkt en bestanden uitwisselen eenvoudig is. Regelmatig wordt een back-up gemaakt van belangrijke gegevens en gevoelige informatie is goed beveiligd.

 

Het kan voorkomen dat je onverhoopt toch kampt met een of meer van de volgende problemen:

  • Vastgelopen applicaties
  • Het inladen van data uit AccountView duurt lang
  • Er is een lange wachttijd
  • Outlook reageert niet

 

In dat geval heb je waarschijnlijk problemen met het geheugen van een server. Door middel van een performance meting door onze IT Beheer afdeling kom je er snel achter hoe het probleem tot stand is gekomen en hoe deze te verhelpen is. Meerdere factoren kunnen invloed hebben op de performance, zoals de hoeveelheid gebruikers en de intensiviteit waarmee applicaties en programma’s gebruikt worden. Tijdens een performance meting wordt er periodiek (vier keer op een dag) gemeten hoeveel gebruikers er zijn, hoeveel geheugen gebruikt wordt en wordt er gekeken naar de centrale verwerkingseenheid. Dit wordt een week lang gemonitord. Wij analyseren de verkregen statistieken om u vervolgens een passende oplossing te bieden. In veel gevallen is een uitbreiding van het geheugen, een zogenoemde ‘performance upgrade’, voldoende. Zo kan iedereen sneller en effectiever werken.

Weten wat de performance van de systemen in jouw organisatie is? Neem gerust contact met ons op door een mail te sturen naar itbeheer@lucrasoft.nl of te bellen naar 078-6811505.